top of page

5 טיפים למתאמן המתחיל

!החלטת לקחת את עצמך בידיים ולהיכנס לכושר? חתונה שמתקרבת? הקיץ בפתח? כל הכבוד לא משנה הסיבה להחלטה, הנה חמישה צעדים ראשונים שיעזרו לכם לא רק להיכנס לכושר אלא להפוך אותו לחלק בלתי נפרד מחייכם.

 

לו״ז 📆 קחו לוח שנה/ יומן/ אפילו סתם מחברת ותתכננו לכם את השבוע הקרוב. סמנו את השעות בהן אתם נמצאים בעבודה ושלבו דייט עם עצמכם והפעילות הגופנית שבחרתם לעשות 2-3 פעמים בשבוע. ברגע שהאימון מופיע לכם ביומן לא יתקבלו תירוצים והדבר יצא לפועל.

הכנה מראש מזון איכותי בטווח הקלוריות הרצויות למטרתכם. הכינו לכם ארוחות לפחות ל-3 ימים קדימה. מעבר לחיסכון בהוצאות אתם לא תתפתו לקנות ג׳אנק או פאסט פוד במהלך היום. הכינו לעצמכם 3 ארוחות ליום ו-2 נישנושים לשעות שבין הארוחות. דאגו שבכל ארוחה יהיו לכם ירקות. הירקות מאטים את קצב העיקול ולכן תהיו שבעים לאורך זמן. זיכרו לא להגיע למצב של רעב כבד, אחרת בארוחה הקרובה תתנפלו על כל מה שיהיה על השולחן.

גיוון

כדי להתמיד בפעילות גופנית לטווח הרחוק, גוונו בסוגי הפעילויות. תדאגו לשנות את תכנית האימונים שלכם מידי פעם ותפלפלו אותה עם שיטות אימון שונות. בנוסף גוונו במקומות בהם אתם מתאמנים: יום אחד בחדר הכושר, למחרת ריצה בפארק, בחוף הים והכי כייף יהיה לכם עם שותפים. עם ההתמדה תראו תוצאות והתוצאות ישמרו את המוטיבציה שלכם. זאת הדרך המובטחת להצלחה!

תמונות אם כבר נגענו במוטיבציה, אל תתביישו לקחת תמונות מצב שלכם. צלמו את עצמכם מידי שבועיים תמונה פרונטלית, אחורית, צידית והשוו בין התמונות. לפעמים זו דרך טובה יותר ממספר שמופיע על המשקל כדי לשמור על מוטיבציה גבוהה וכדי לעקוב אחר התוצאות של האימונים.

מטרה עם מועד📍⏰ הציבו לעצמכם מטרה עיקרית ומועד בו תרצו להשיג את אותה המטרה. תהיו ריאלים בהצבת המטרות ושלבו יעדים לאורך כל הדרך עד להשגת המטרה העיקרית. התייעצו עם מאמן כושר מקצועי לבניית תכנית אימונים המתאימה למטרותיכם ושתעזור לכם לכבוש

.את היעדים בדרך

3️⃣..2️⃣..1️⃣ GO!

bottom of page